loading...
وبلاگ بازی های کامپیوتری رهام خان Roham Khan
رهام حکیم زاده بازدید : 141 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (1)

چندین سال هست که برای بازی Gta 5 برنامه ای درست کرده اند که Gta 5 آنلاین شود و من میخواهم این برنامه را به شما نشان دهم | اسم این برنامه SA:MP هست و با این برنامه میشود Gta 5 را آنلاین باری کرد .

 

 

برای دانلود به ادامه مطب بروید !

رهام حکیم زاده بازدید : 1571 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (6)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rust
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rust
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rust
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rust

 

 Rust در سال 2013 توسط کمپانی Facepunch Studios ساخته شد و توسط گروه STEAM منتشر شد. داستان مقابله و برخورد با دشمنان با ابزار مختلف است. در این بازی شما باید با ابزاری که دارید از چنگ دشمنان فرار کنید و زنده بمانید و البته به آنها حمله کنید . این بازی را به صورت Online , Offline  میتوان بازی کرد.

رهام حکیم زاده بازدید : 143 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (4)

 

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

 

Metro: Last Light Redux PC-FLT

 

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

 

 

Metro Last Light Redux pc cover small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

 

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

رهام حکیم زاده بازدید : 148 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی نینجای اوکراینی (به انگلیسی: Ukrainian Ninja) یک بازی اکشن برای پلتفرم ویندوز می باشد که پلتفرم بازی های کلاسیک را با گیم پلی و گرافیک های مدرن تلفیق کرده است. جنگجویان نینجا زمین را برای برقراری عدالت به نبرد دعوت می کنند. در این بازی شما فرا می گیرید که چگونه پرش های نینجایی کنید، دیدگاه گسترده ای داشته باشید و مانند یک نینجا نبرد کنید. در این بازی شما به ۳دنیای مختلف سفر خواهید کرد و با دشمنان به هم زننده ی عدالت در جهان به نبرد می پردازید، آن ها را نابود می کنید و مرز و بوم یگانگی را به جهان بازخواهید گرداند.

Ukrainian Ninja PC-OUTLAWS

 

Ukrainian Ninja pc cover small دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

رهام حکیم زاده بازدید : 168 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

 

رهام حکیم زاده بازدید : 199 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

2012 یک بازی شبیه ساز اتوبوس فوق العاده از شرکت astragon می باشد، به طوری که میتوان گفت بهترین بازی شبیه سازی اتوبوس بوده و به جزئیات آن بیشتر از هر بازی دیگری توجه شده است. شما در این بازی نقش راننده اتوبوس را خواهید داشت و باید اتوبوس را کنترل کنید. در این بازی باید حواستان را کاملا جمع نگه دارید چرا که این بازی دقیقا و مو به مو از شرایط اتوبوسرانی واقعی شبیه سازی شده، باید سرعت، وضعیت موتور ها، میزان سوخت باقی مانده را همواره کنترل کنید. در این بازی هم چنین هوش مصنوعی مسافران بسیار شگفت انگیز می باشد، گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است. به طور خلاصه در صورتی که می خواهید بدانید شغل یک راننده اتوبوس چگونه است، پاسخ سوالتان را می توانید در این بازی پیدا کنید.

European Bus Simulator 2012 JAGUAR

کرک شده توسط تیم JAGUAR

 

    برای دانلود به  ادامه مطلب بروید!           Bus.Simulator.2012.Cover دانلود بازي European Bus Simulator 2012 براي PC

رهام حکیم زاده بازدید : 112 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

رهام حکیم زاده بازدید : 135 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (1)

 

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید!GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

رهام حکیم زاده بازدید : 143 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

– آیا برای یک چالش جدید آماده هستید ؟ در این بازی شما هدایت ماشین های باربر Jungheinrich را برعهده خواهید داشت . فقط رانندگان حرفه ای می توانند بهترین امتیازها را کسب نمایند . اتمام مراحل با کمترین زمان بهترین امتیاز را برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی به صورت کاملا ۳D طراحی شده است و احساس یک رانندگی واقعی را به بازیکن می دهد . محیط های متنوعی همچون انبارهای کالا ، مناطق ساخت و ساز و بندرهای ساحلی را در طی بازی مشاهده خواهید کرد .

Warehouse and Logistic Simulator 2014-iNLAWS

 

Warehouse and Logistic Simulator دانلود بازی Warehouse and Logistic Simulator برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

رهام حکیم زاده بازدید : 106 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

برای برترین دست آورد فوتبال تلاش کنید! تیم ملی خود و یا بازیکن محبوب خود را در افزونه ی جدید بازی PES 2014 با نام رقابت جهانی یاری نمایید تا به این هدف بزرگ برسد. شما می توانید به عنوان مربی و یا به عنوان یک بازیکن وارد این مرحله از بازی بشوید. به عنوان مربی وارد شوید و تیم خود را با استفاده از منوهای جدیدی که در این نسخه از بازی قرار داده شده است از مرحله رده بندی مدیریت کنید. هم چنین می توانید به عنوان بازیکنی به مرحله ی اسطوره شدن برسید و سفر خویش را در راه برترین شدن در جهان انجام دهید. افزونه ی World Challenge همراه با تیم رسمی برزیل عرضه می شود که حال و هوای جدیدی را به بازی می دهد. در این نسخه از بازی، که همراه با نسخه اصلی بازی می باشد، شما هم می توانید بخش World Challenge را انجام دهید و هم اینکه مثل قدیم به بازی کردن بازی اصلی PES 2014 به همراه آخرین آپدیت ها بپردازید.

Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge PC-SKIDROW

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

   برای دانلود به ادامه مطلب بروید!                                        pes14 pc cover دانلود افزونه ی World Challenge برای بازی Pro Evolution Soccer 2014

رهام حکیم زاده بازدید : 123 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

 

Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX

 

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید !!!!                Ship Simulator Cover بازی شبیه ساز کشتی رانی Ship Simulator Maritime Search and Rescue

رهام حکیم زاده بازدید : 164 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

پشت هر تیم موفق، یک مدیر موفق است! در این بازی شما نقش مدیریت را ایفا می کنید و یکی از ۷۵تیم موجود در بازی های دوچرخه سواری حرفه ای دنیا را به دست خواهید گرفت. در این بازی شما در فصل ۲۰۱۴ این بازی ها قرار خواهید گرفت و بیش از ۲۰۰ مسابقه را در ۵۵۰ بخش مختلف که شامل تور فرانسه نیز می باشد تجربه خواهید کرد. تیم حرفه ای خود را مدیریت کنید و برنامه ی کاملی برای فصل خود برقرار سازید. قراردادها، اسپانسرها، زمان های استراحت و تمرینات می توانند مهم ترین عناصر مدیریتی برای شما باشند!  از بهترین استراتژی برای پیروز شدن در مسابقات استفاده کنید. در نسخه ۲۰۱۴ بازی، بهبود گرافیکی، ویژگی های مدیریتی جدید، سیستم مصدومیت های حقیقی، بازار نقل و انتقالات پویا، رابط کاربری کاملا جدید و خلاقانه و گیم پلی غنی تر را می توان نام برد.

Pro Cycling Manager 2014 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2014 cover small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2014 برای PC

  برای دانلود به ادامه مطلب بریوید!

رهام حکیم زاده بازدید : 66 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

 

تا حالا دقت کردین شبا که میرید تو کوچه حس میکنید یکی پشت سرتونه برمیگردید نگاه می کنید می بینید کسی نیست ...
.

.

.

.

.

.

.

اون همراه اوله چون هیچکس تنها نیست

رهام حکیم زاده بازدید : 81 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

از غضنفر پرسیدن ماه عسل خوش گذشت؟
گفت : خیلی ،
گفتن : پس چرا زنت داره گریه میکنه ؟
گفت : خیلی دوست داشت بیاد نبردمش !

رهام حکیم زاده بازدید : 105 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

سر کوچمون یه ساندویچی باز شده که زده ..... اسنک اسنک کتلت !!!
.
.
.
انصافا دست و بالم خالیه وگرنه کنارش یک مغازه میزدم و مینویشتم کتلت کتلت بگوشم !!!اصن بد وضعي

رهام حکیم زاده بازدید : 125 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

وژدانن بخون   چندتا شیشه مشروب خریدم برای اینکه کسی نفهمه خالیشون کردم تو شیشه ی گلاب گذاشتمش تو یخچال......دیروز رفتم دیدم همشون خالین....میگم:پس گلابهای من کو.......؟؟؟؟مادربزرگم میگه :سفره ابوالفضل داشتم همشو شربت کردم دادم مهمونا....دستت دردنکنه، مجلسمون یه شوروحالی داشتاتا اخر مهمونی همه نعره میزدن!قهقههقهقههنیشخند                                                                                  

رهام حکیم زاده بازدید : 120 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (1)

با مبارزان کلش اف کلنز بیشتر آشنا بشید : دوستان ممکنه در چت ها از شما اسامی نیروهایی بخوان که تبدیل شده اون به فارسی یه کم سخت باشه . این اسامی رو برای آشنایی بیشتر با جنگجویان کلش اف کلنز براتون گذاشتیم . امیدواریم که مفید باشه . اسامی نیروهای بازی کلش اف کلنز :

رهام حکیم زاده بازدید : 124 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

تازه ها در آپدیت کلش ورژن  6.253.05 بازی کلش اف کلنز دیروز نسخه جدیدی از بازی ارائه کرد . در این نسخه تغییرات زیر اضافه شده : اضافه شدن نیروی جدید به نام لاوا هوند یا lava hound در نیروهای سیاه که این شکلیه : بربر ها لول ۷ میشوند. آرچرها لول ۷ میشوند . […]

رهام حکیم زاده بازدید : 105 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

ستراتژی دونیت نیرو در بازی کلش اف کلنز : یک نیروی واکری حریف ۱۵۰ بربر میشود . میگید نه ؟ به این ویدیو دقت کنید و از این به بعد به دوستان خود walkery دونیت کنید ! واقعا ویدیوی جالبیه ! شما هم به ما بگید که دونیت کردن چه نیرویی به نظر شما بهتره […]

رهام حکیم زاده بازدید : 234 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

مشکل باز نشدن بازی کلش اف کلنز بعد از آپدیت: دوستانی که دستگاههای اپل و اندروید دارن احتمالا به مشکل بازنشدن بازی کلش اف کلنز بعد از آخرین آپدیت اخیر ، برخوردند . این مشکل به این شکل هستش که وقتی بازی رو باز میکنید ، بازی در مرحله downloading میمونه و مجدد ، آهنگ […]

رهام حکیم زاده بازدید : 126 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

امروز آقای Jonathan Morin از سوی کمپانی Ubisoft به وسیله ی تویتر اطلاعات جدیدی را از Watch Dogs ارائه کرد.Morin ابتدا توضیح داد که دموی اجرا شده در E3 2013 معرف ورژن PS4 بازی بوده است و دموی اجرا شده در E3 2012 از بازی Watch Dogs به وسیله ی یک PC با مشخصات High End صورت گرفته است برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

رهام حکیم زاده بازدید : 127 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

                       

                                                                                                                                    بای بایسلام خوش آمدید به وبلاگ تفریحی رهام خانبای بای

 

 

          سلام خوشومدین من رهامم نظر بدید خوشحال میشم اگر چیزی دیدید به نظرتون جالب بودبزارید و به منم بگیداگر چیزی کم بود بزارم ممنون.قلبلبخندراستی بدون نظر هم نرید بیرون.کپی کردن هم ممنوعمشغول تلفنلبخنددوستون دارم تا لحظاتی دیگر بدرودلبخندقلبقلب                                                                                                                     

                   

رهام حکیم زاده بازدید : 1165 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (4)

26

 
Grexo05

 

Type: Farming
Townhall 10
August 17 2013 / 2 Comments / 11155 Views Bolle's Hard Core
By: Bollesmurf
Type: Farming
Townhall 10
August 14 2013 / 2 Comments / 22933 Views
233
83
Cross Farming Th10
Cross Farming Th10
By: MrDrSwag
Type: Farming
Townhall 10
July 31 2013 / 4 Comments / 9965 Views
145
66
Perfect !!! Persian
Perfect !!! Persian
By: meghdad.iphone
Type: Farming
Townhall 10
October 2 2013 / 2 Comments / 10848 Views
116
57
Uber Farmer (Active Heroes)
Uber Farmer (Active Heroes)
By: cavallo
Type: Farming
Townhall 10
February 21 2014 / 2 Comments / 7305 Views
57
26
Grexo05
Grexo05
By: grexo1
Type: Farming
Townhall 10
chauve souris
By: aidopix
Type: Farming
Townhall 10
May 7 2014 / 1 Comment / 771 Views
29
13
F.JusTin ( clan- AE NHÀ COC )
F.JusTin ( clan- AE NHÀ COC )
By: F.Justin
Type: Farming
Townhall 10
March 5 2014 / 0 Comments / 711 Views
28
13
Amazing base
Amazing base
By: Alexutzule
Type: Farming
Townhall 10
May 10 2014 / 0 Comments / 1184 Views
15
1
TH 10 FARMING LAYOUT
TH 10 FARMING LAYOUT
By: GrimRock
Type: Farming
Townhall 10
March 31 2014 / 0 Comments / 1750 Views
18
6
Elgoog's FarmingB.
Elgoog's FarmingB.
By: Elgoog
Type: Farming
Townhall 10
January 18 2014 / 1 Comment / 729 Views
August 17 2013 / 2 Bolle's Binoculars
By: Bollesmurf
Type: Farming
Townhall 10
August 14 2013 / 3 Comments / 2562 Views
35
24
hog
hog
By: findout
Type: Farming
Townhall 10
January 29 2014 / 0 Comments / 954 Views
13
4
Predator defense
Predator defense
By: Abu7laa
Type: Farming
Townhall 10
January 14 2014 / 0 Comments / 1173 Views
15
6
Master Farm
Master Farm
By: D-Lee-T
Type: Farming
Townhall 10
August 24 2014 / 0 Comments / 187 Views
9
1
TH10 Unstoppable
TH10 Unstoppable
By: nolimit4yu
Type: Farming
Townhall 10
July 12 2014 / 0 Comments / 658 Views
PERFECT FARMING TH10
By: Kostas
Type: Farming
Townhall 10
April 22 2014 / 0 Comments / 1313 Views
10
3
high way
high way
By: MrAwesome
Type: Farming
Townhall 10
March 4 2014 / 0 Comments / 700 Views
10
3
th10
th10
By: mishster
Type: Farming
Townhall 10
August 5 2014 / 0 Comments / 291 Views
6
0
YouTube copied
YouTube copied
By: Casey Opiela
Type: Farming
Townhall 10
March 8 2014 / 0 Comments / 556 Views
6
0
TH10 - Farming
TH10 - Farming
By: alfa_fail
Type: Farming
Townhall 10
January 28 2014 / 0 Comments / 746 Views
Comments / 11155 Views
رهام حکیم زاده بازدید : 723 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

#4 Zer0

By: vttung9484
Type: Farming
Townhall 9
June 28 2013 / 3 Comments / 13228 Views
147
83
F
F
By: jg_sf_13
Type: Farming
Townhall 9
September 15 2013 / 2 Comments / 14444 Views
87
30
Save The Loot
Save The Loot
By: bbtrelleborg
Type: Farming
Townhall 9
May 16 2013 / 3 Comments / 8203 Views
120
69
X-Force (X-Men)
X-Force (X-Men)
By: Hawkar Empire
Type: Farming
Townhall 9
August 18 2014 / 0 Comments / 601 Views
55
12
Rey Escorpion venom

Rey Escorpion venom

By: ReyEscorpionVeterano
Type: Farming
Townhall 9
January 24 2014 / 2 Comments / 6700 Views th9 pokeball
By: Junliang
Type: Farming
Townhall 9
July 20 2013 / 6 Comments / 10806 Views
96
58
Splish Splash
Splish Splash
By: alex123
Type: Farming
Townhall 9
September 1 2013 / 7 Comments / 9519 Views
71
38
TH 9 Farmer (Sleep Heroes)
TH 9 Farmer (Sleep Heroes)
By: cavallo
Type: Farming
Townhall 9
December 10 2013 / 2 Comments / 5855 Views
57
29
Royal Layout th9
Royal Layout th9
By: Royal-End
Type: Farming
Townhall 9
August 17 2014 / 0 Comments / 1160 Views
31
5
UNBEATABLE TH9 FARMING LAYOUT
UNBEATABLE TH9 FARMING LAYOUT
By: guimaion
Type: Farming
Townhall 9
January 4 2014 / 0 Comments / 5570 Views Nice TH 9 Farming
By: kriksos
Type: Farming
Townhall 9
August 5 2014 / 0 Comments / 2226 Views
27
3
Immortal 2
Immortal 2
By: OTTOMAN
Type: Farming
Townhall 9
June 21 2014 / 2 Comments / 2875 Views
30
8
TH9 Maize
TH9 Maize
By: trenchfoot
Type: Farming
Townhall 9
November 5 2013 / 0 Comments / 7437 Views
55
33
Moola Ali be khate koofie (clan Sarbazan Emam Aj)
Moola Ali be khate koofie (clan Sarbazan Emam Aj)
By: MostafaP
Type: Farming
Townhall 9
August 17 2014 / 0 Comments / 320 Views
30
9
Defense 100
Defense 100
By: Jurriaan50
Type: Farming
Townhall 9
April 4 2014 / 0 Comments / 4585 Views
رهام حکیم زاده بازدید : 1593 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

TH8 The Giants Extinction starts here

By: Thomasfromcoc
Type: Farming
Townhall 8
January 20 2014 / 0 Comments / 2377 Views
24
10
JC Farming layout
JC Farming layout
By: jmcross3
Type: Farming
Townhall 8
July 21 2014 / 0 Comments / 921 Views
16
3
star wars
star wars
By: yoimya
Type: Farming
Townhall 8
August 27 2014 / 0 Comments / 171 Views
18
6
best lvl 8
best lvl 8
By: senator
Type: Farming
Townhall 8
April 5 2014 / 1 Comment / 3351 Views
27
15
Drecksy's Farm 2

Drecksy's Farm 2

By: Drecksy
Type: Farming
Townhall 8
October 11 2013 / 3 Comments / 4766 Views sossgamer
By: mugy-boy
Type: Farming
Townhall 8
September 24 2013 / 0 Comments / 2400 Views
23
11
farmando
farmando
By: cruzeiro
Type: Farming
Townhall 8
June 10 2014 / 0 Comments / 1513 Views
15
4
TH 8 V double trap inside (farming mode) by Shinzuriki
TH 8 V double trap inside (farming mode) by Shinzuriki
By: shinzuriki
Type: Farming
Townhall 8
April 10 2014 / 1 Comment / 945 Views
15
4
8TH Even
8TH Even
By: zephyrro
Type: Farming
Townhall 8
March 26 2014 / 1 Comment / 3079 Views
30
19
TH 8 Farmer (Sleep BKing)
TH 8 Farmer (Sleep BKing)
By: cavallo
Type: Farming
Townhall 8
September 4 2013 / 1 Comment / 2429 Views Junliang's TH8 Pokeball TheKnight's Edit
By: KnightTime
Type: Farming
Townhall 8
August 22 2013 / 0 Comments / 2321 Views #3 Zer0
By: vttung9484
Type: Farming
Townhall 9
June 21 2013 / 42 Comments / 91838 Views
1059
335
Allah Akbar
Allah Akbar
By: Sulong
Type: Farming
Townhall 9
July 12 2014 / 6 Comments / 3221 Views
865
418
#2 Zer0
#2 Zer0
By: vttung9484
Type: Farming
Townhall 9
June 21 2013 / 15 Comments / 41212 Views
471
216
Persian Farming
Persian Farming
By: kave bm
Type: Farming
Townhall 9
August 29 2013 / 14 Comments / 25150 Views
281
111
th9
th9
By: MaztaL
Type: Farming
Townhall 9
January 10 2014 / 2 Comments / 16580 Views
18
رهام حکیم زاده بازدید : 6065 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (1)

BEST TH8 FARM LAYOUT EVER

By: guimaion
Type: Farming
Townhall 8
March 4 2014 / 7 Comments / 20877 Views
155
55
Trapception
Trapception
By: iannation
Type: Farming
Townhall 8
August 11 2013 / 10 Comments / 32662 Views
153
87
KG 2101 HEART
KG 2101 HEART
By: dip.bane
Type: Farming
Townhall 8
January 21 2014 / 3 Comments / 6482 Views
106
44
TH lvl8
TH lvl8
By: spelti
Type: Farming
Townhall 8
August 21 2013 / 1 Comment / 12086 Views
86
40
Round Farm

Round Farm

By: keytwo
Type: Farming
Townhall 8
August 1 2014 / 5 Comments / 3470 Views Modified Funneling Zer0
By: late1491
Type: Farming
Townhall 8
January 31 2014 / 2 Comments / 6562 Views
66
26
TH 8 Farming
TH 8 Farming
By: FreakyIStyler
Type: Farming
Townhall 8
April 24 2014 / 0 Comments / 12012 Views
94
55
TH8 Octopus Farming
TH8 Octopus Farming
By: Kruzhex
Type: Farming
Townhall 8
January 19 2014 / 1 Comment / 9271 Views Jake's DE Escapade
By: StraightSteezy
Type: Farming
Townhall 8
June 9 2014 / 1 Comment / 4146 Views
40
10
Mario Loot Grab
Mario Loot Grab
By: kimzer
Type: Farming
Townhall 8
July 5 2014 / 1 Comment / 452 Views
52
25
my
my
By: blub
Type: Farming
Townhall 8
May 17 2013 / 0 Comments / 3149 Views
52
25
Cube Farming
Cube Farming
By: rmenezes
Type: Farming
Townhall 8
August 6 2014 / 0 Comments / 978 Views
44
18
TH8 Around 'n' Around
TH8 Around 'n' Around
By: RRROCK!!!
Type: Farming
Townhall 8
July 12 2014 / 0 Comments / 1695 Views
 
رهام حکیم زاده بازدید : 124 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

#1 TH8 Zer0

By: vttung9484
Type: Farming
Townhall 8
July 8 2013 / 174 Comments / 329757 Views
3802
1261
??? ??
??? ??
By: riazka
Type: Farming
Townhall 8
June 12 2014 / 23 Comments / 7677 Views
1541
759
resource defender
resource defender
By: Thellus
Type: Farming
Townhall 8
November 6 2013 / 21 Comments / 67930 Views
603
196
miti
miti
By: miti199826
Type: Farming
Townhall 8
July 13 2014 / 8 Comments / 1487 Views
681
425
#2 TH8 Zer0 (Funneling Ver.)

#2 TH8 Zer0 (Funneling Ver.)

By: vttung9484
Type: Farming
Townhall 8
July 12 2013 / 15 Comments / 62610 Views
رهام حکیم زاده بازدید : 1510 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (1)

DE Farming Base

By: noahppip
Type: Farming
Townhall 7
July 8 2014 / 0 Comments / 1932 Views
20
10
Kerrigan's Farming 7
Kerrigan's Farming 7
By: qqqqqq1
Type: Farming
Townhall 7
June 26 2014 / 2 Comments / 1354 Views
13
3
Zucker´s Current Farmbase
Zucker´s Current Farmbase
By: Zuckerwasser
Type: Farming
Townhall 7
August 13 2014 / 0 Comments / 264 Views
13
4
Dark Elixir Base
Dark Elixir Base
By: steve7
Type: Farming
Townhall 7
July 29 2014 / 0 Comments / 1428 Views
18
9
The Sectionised Base

The Sectionised Base

By: TruxkFit
Type: Farming
Townhall 7
July 7 2014 / 0 Comments / 733 Views B3 - Farm UP 03 TH7
By: BETRES
Type: Farming
Townhall 7
April 16 2014 / 0 Comments / 855 Views
12
3
KorvoTheJoker 7
KorvoTheJoker 7
By: lKorvo
Type: Farming
Townhall 7
August 25 2014 / 0 Comments / 276 Views
8
0
spider
spider
By: opsops
Type: Farming
Townhall 7
August 11 2014 / 0 Comments / 275 Views
11
3
BASE PERFEKT
BASE PERFEKT
By: clash of clans01
Type: Farming
Townhall 7
August 9 2014 / 0 Comments / 342 Views
10
2
TH7 FARM - "The Celtic Ring"
TH7 FARM - 'The Celtic Ring' تاون هال 7
Type: Farming اف کلنزتاون هال هفت
Townhall 7
July 21 2014 / 0 Comments / 665 Views
رهام حکیم زاده بازدید : 2264 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

TH7 DE Farm اف کلنز تاون 

By: webbm00
Type: Farming
Townhall 7
June 3 2014 / 0 Comments / 2140 Views
34
16
VAHRAG FARMING
VAHRAG FARMING
By: vahrag
Type: Farming
Townhall 7
July 30 2014 / 0 Comments / 825 Views
18
4
le meilleur hdv7 farming
le meilleur hdv7 farming
By: simon123
Type: Farming
Townhall 7
August 1 2014 / 0 Comments / 1003 Views
15
2
Farming gti
Farming gti
By: andersongti
Type: Farming
Townhall 7
May 7 2014 / 1 Comment / 1127 Views
14
1
ets from Krakatau Army 2

Farming

By: Sanchez101mexican
Type: Farming
Townhall 7
July 7 2014 / 0 Comments / 842 Views
17
5
B3 - Farm UP TH7
B3 - Farm UP TH7
By: BETRES
Type: Farming
Townhall 7
August 2 2014 / 0 Comments / 909 Views
13
2
Arash
Arash
By: Arash_khan
Type: Farming
Townhall 7
July 27 2014 / 0 Comments / 281 Views
13
2
Zuckerwasser´s RH7 Farm-base For all whit no Bab-King
Zuckerwasser´s RH7 Farm-base For all whit no Bab-King
By: Zuckerwasser
Type: Farming
Townhall 7
July 26 2014 / 0 Comments / 1153 Views
17
6
Persian best

Persian best

By: arshid
Type: Farming
Townhall 7
July 17 2014 / 1 Comment / 1032 Views
رهام حکیم زاده بازدید : 229 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

Th7 circle farming base

By: maxuchiwa
Type: Farming
Townhall 7
September 15 2013 / 6 Comments / 23657 Views
178
129
th7_el_negr_e_recursos
th7_el_negr_e_recursos
By: zedosplasticos
Type: Farming
Townhall 7
May 14 2014 / 4 Comments / 6395 Views
54
18
funnel
funnel
By: abcdefghijk
Type: Farming
Townhall 7
January 21 2014 / 4 Comments / 9963 Views
114
84
Xcellcior-7 Farming
Xcellcior-7 Farming
By: xcellcior
Type: Farming
Townhall 7
June 23 2014 / 3 Comments / 6673 Views
52
24
Original

Original

By: yunus emre
Type: Farming
Townhall 7
ابراتون عکس هایی از مپ کلش اف کلنز گزاشتم امیدوارم خوشتون بیاد و لذت ببرید نظر هم بدید دوستون دارم دوستای گلAugust 15 2014 / 2 Comments / 785 Views
رهام حکیم زاده بازدید : 184 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

7-3-1

By: dissonance
Type: Farming
Townhall 7
July 25 2013 / 41 Comments / 121912 Views
1245
563
TH7 - Ring
TH7 - Ring
By: landress4
Type: Farming
Townhall 7
August 14 2013 / 38 Comments / 87018 Views
809
323
persian th7
persian th7
By: alireza00tnt
Type: Farming
Townhall 7
January 27 2014 / 26 Comments / 51117 Views
552
196
TH7 Cross Plus
TH7 Cross Plus
By: The Mex
Type: Farming
Townhall 7
May 20 2013 / 10 Comments / 27977 Views
307
119
The Fallacy

The Fallacy

By: R3D WARRIOR
Type: Farming
Townhall 7
June 19 2014 / 3 Comments / 12196 Views
درباره ما
Profile Pic
بازی های با کیفیت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین سرور Gta 5 ایرانی ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 627
  • بازدید کلی : 31,326